|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Fons
Expert
|
|
De nieuwe regels voor de visas hebben in april tot een sterke daling van het aantal bezoekers in Peking geleid. Je schiet er weinig mee op als je zelf in de problemen zit, maar het is wel goed om te weten dat je niet alleen bent.
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net[/url] _________________ Fons Tuinstra
Consultant on China, the internet and media
www.china-speakers-bureau.com
www.chinaherald.net |
|
| Naar boven |
|
 |
Just Me
Kenner
|
|
| Fons schreef: | De nieuwe regels voor de visas hebben in april tot een sterke daling van het aantal bezoekers in Peking geleid. Je schiet er weinig mee op als je zelf in de problemen zit, maar het is wel goed om te weten dat je niet alleen bent.
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net [/url] |
Ooh. Zijn de vliegtuigen dan niet meer bomvol?
De ticketprijs naar China hebben een tendens naar beneden. Zag Lufthansa voor 499 Euro dinsdagnacht. Zal dus hiermee te maken hebben. _________________ Ook ik sta nu geregistreerd 1010. |
|
| Naar boven |
|
 |
beijing2008
Drakoloog
Geregistreerd op: 14-8-2005 Berichten: 1269 Woonplaats: Haarlemmerminder
|
|
| Fons schreef: | De nieuwe regels voor de visas hebben in april tot een sterke daling van het aantal bezoekers in Peking geleid. Je schiet er weinig mee op als je zelf in de problemen zit, maar het is wel goed om te weten dat je niet alleen bent.
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net[/url] |
Of die april mensen gaan allemaal in augustus??
Dat soort cijfers zeggen weinig. |
|
| Naar boven |
|
 |
Just Me
Kenner
|
|
| Just Me schreef: | | Fons schreef: | De nieuwe regels voor de visas hebben in april tot een sterke daling van het aantal bezoekers in Peking geleid. Je schiet er weinig mee op als je zelf in de problemen zit, maar het is wel goed om te weten dat je niet alleen bent.
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net [/url] |
Ooh. Zijn de vliegtuigen dan niet meer bomvol?
De ticketprijs naar China hebben een tendens naar beneden. Zag Lufthansa voor 499 Euro dinsdagnacht. Zal dus hiermee te maken hebben. |
Nu na twee weken lees ik in China Herald (bron AFP) :
www.chinaherald.net
"Chinese airlines have been temporarily cutting down the number of flights, following similar cuts by other international carriers.
The official reason: the high fuel prices."
Ook dat door de visa problemen er minder touristen zijn.
Ik vraag me af als de verlaging van ticketprijs (klm in navolging van finair en lufthansa allen rond 499 euro) hiermee verband houdt. _________________ Ook ik sta nu geregistreerd 1010. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|