Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index www.geledraak.nl
Forums over China, Hong Kong en Taiwan

Loading search
 FAQFAQ    GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Minder bezoekers in Peking

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Nieuws / Actualiteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fons

Expert

BerichtGeplaatst: Do Mei 22, 2008 3:20 pm    Onderwerp: Minder bezoekers in Peking Reageer met quote

De nieuwe regels voor de visas hebben in april tot een sterke daling van het aantal bezoekers in Peking geleid. Je schiet er weinig mee op als je zelf in de problemen zit, maar het is wel goed om te weten dat je niet alleen bent.
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net[/url]
www.chinaherald.net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht [ Verborgen ] Bekijk de homepage MSN messenger
Just Me

Kenner

BerichtGeplaatst: Do Mei 22, 2008 3:44 pm    Onderwerp: Re: Minder bezoekers in Peking Reageer met quote

Fons schreef:
De nieuwe regels voor de visas hebben in april tot een sterke daling van het aantal bezoekers in Peking geleid. Je schiet er weinig mee op als je zelf in de problemen zit, maar het is wel goed om te weten dat je niet alleen bent.
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net [/url]

Ooh. Zijn de vliegtuigen dan niet meer bomvol?
De ticketprijs naar China hebben een tendens naar beneden. Zag Lufthansa voor 499 Euro dinsdagnacht. Zal dus hiermee te maken hebben.
beijing2008

Drakoloog

BerichtGeplaatst: Do Mei 22, 2008 6:55 pm    Onderwerp: Re: Minder bezoekers in Peking Reageer met quote

Fons schreef:
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net[/url]

Of die april mensen gaan allemaal in augustus??
Dat soort cijfers zeggen weinig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht   Yahoo messenger MSN messenger
Just Me

Kenner

BerichtGeplaatst: Wo Jun 04, 2008 11:36 pm    Onderwerp: Re: Minder bezoekers in Peking Reageer met quote

Just Me schreef:
Fons schreef:
Meer op mijn weblog[url] www.chinaherald.net [/url]

Ooh. Zijn de vliegtuigen dan niet meer bomvol?
De ticketprijs naar China hebben een tendens naar beneden. Zag Lufthansa voor 499 Euro dinsdagnacht. Zal dus hiermee te maken hebben.

Nu na twee weken lees ik in China Herald (bron AFP) :
www.chinaherald.net
"Chinese airlines have been temporarily cutting down the number of flights, following similar cuts by other international carriers.
The official reason: the high fuel prices."

Ook dat door de visa problemen er minder touristen zijn.

Ik vraag me af als de verlaging van ticketprijs (klm in navolging van finair en lufthansa allen rond 499 euro) hiermee verband houdt.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Nieuws / Actualiteit Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls