Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index www.geledraak.nl
Forums over China, Hong Kong en Taiwan

Loading search
 FAQFAQ    GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

extra kilo's mee op het vliegtuig

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Oproepen en Algemene Vragen China
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mathias

Expert

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 9:43 am    Onderwerp: extra kilo's mee op het vliegtuig Reageer met quote

Iemand een schatting hoeveel dat gemiddeld kost per kilo dat je extra wil meenemen of hoeveel je betaald voor een extra valies mee te nemen met het vliegtuig? Ik zit namelijk ditmaal voor 6 maand in China zonder eens naar Belgie terug te keren. Van zomer opwinter... (zomerkledij, winterkledij, enkele kostuums,...)Daarmee dacht ik dus aan 2 valiezen mee te pakken. Alleen heb ik gehoord dat dat ongelofelijk duur zou zijn?

Alvast bedankt!

Mathias

www.mathiasdeknudt.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht   Bekijk de homepage MSN messenger
Theo

Drakoloog

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry dat ik het zeg, maar dat kun je vrij simpel zelf controleren.

1
Afhankelijk van wat de vliegmij. je toestaat. ( welke maatschappij ? )
2
Kosten extra kilo's staan in de voorwaarden van de betreffende vliegmij.

Meestal 20 kg in bagageruim en 10 kg als handbagage.

succes Theo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht [ Verborgen ] MSN messenger
mathias

Expert

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 2:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt Theo.

Anyway, blijkbaar kan ik met aeroflow 2*23kilo meenemen en handbagage Very Happy. How awesome is that? En kbetaal ook 200 euro minder... hmm. Betrouwbaar? Ik las hier al in dit forum over aeroflot en ik denk het maar gewoon zelf te gaan ondervinden ^^

www.mathiasdeknudt.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht   Bekijk de homepage MSN messenger
Fons

Drakoloog

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 3:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ach, als je nu ook nog je bagage terugkrijgt, dan zou ik ook niet klagen.
www.chinaherald.net
www.fonstuinstra.net
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht [ Verborgen ] Bekijk de homepage MSN messenger
mathias

Expert

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 4:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fons schreef:
Ach, als je nu ook nog je bagage terugkrijgt, dan zou ik ook niet klagen.

Surprised ?

www.mathiasdeknudt.com
Naar boven
beijing2008

Drakoloog

BerichtGeplaatst: Za Jun 16, 2012 9:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mathias, CSair doet niet moeilijk over overgewicht aan handbagage, of het bij CSair ook 20 kg pp belly is weet ik niet,bovendien gaan we met onze zoon van 6, dus die heeft ZWARE bagage voor zo'n ukkie..... Wink Very Happy

email;os.beijington@gmail.com
Chairman of Welfare For Migrantsnl.org
[ http://wfmnl.org/team.html ]
LinkedIn ;Europe and Law
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht [ Verborgen ] Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
AJ

Kenner

BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2012 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Mathias.

Ik ben frequent flyer bij Aeroflot en heb nooit problemen met ze gehad, ondanks dat er veel spookverhalen over deze maatschappij te vinden zijn. Ik ben zelf werkzaam in de luchtvaart, en ben dus aardig thuis in deze industrie. De service is redelijk (Russisch). En voor de prijzen die Aeroflot vraagt, vind ik ze niet slecht.

De luchthaven Sheremetyevo is wel weer aan de karige kant.. Weinig stoelen in de wachtruimtes en dingen zijn vaak slecht aangegeven. Maar als je een drank liefhebber bent maakt de duty-free shop wel weer een hoop goed! Wink

Veel plezier in China.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
mathias

Expert

BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2012 8:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel AJ.

ps: heb vandaag een ukelele gekocht om mij wat extra bezig te houden in China, zou je dat mogen meenemen als handbagage? Die kan wel in mijn koffer, maar het zou jammer zijn moest er wat aan zijn tegen ik in China aankom...

www.mathiasdeknudt.com
Naar boven
beijing2008

Drakoloog

BerichtGeplaatst: Di Jun 26, 2012 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ukelele kun je gewoon als handbagage meenemen, maar lijkt me niet handig als je geen hardcasekoffer er voor hebt,het in de bagagevakken te leggen, tas er op en hij is naar de .....Als je ff dooroefent kun je een live concert aan boord geven, verdien je misschien nog wat, dus pet meenemen Wink Very Happy

email;os.beijington@gmail.com
Chairman of Welfare For Migrantsnl.org
[ http://wfmnl.org/team.html ]
LinkedIn ;Europe and Law
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht [ Verborgen ] Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
mathias

Expert

BerichtGeplaatst: Wo Jun 27, 2012 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel voor de tip beijing2008 Razz

www.mathiasdeknudt.com
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Oproepen en Algemene Vragen China Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls