| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mathias
Expert

|
|
Iemand een schatting hoeveel dat gemiddeld kost per kilo dat je extra wil meenemen of hoeveel je betaald voor een extra valies mee te nemen met het vliegtuig? Ik zit namelijk ditmaal voor 6 maand in China zonder eens naar Belgie terug te keren. Van zomer opwinter... (zomerkledij, winterkledij, enkele kostuums,...)Daarmee dacht ik dus aan 2 valiezen mee te pakken. Alleen heb ik gehoord dat dat ongelofelijk duur zou zijn?
Alvast bedankt!
Mathias _________________
www.mathiasdeknudt.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Theo
Drakoloog
Geregistreerd op: 21-5-2005 Berichten: 1027 Woonplaats: Hengelo Ov. / Shenyang
|
|
Sorry dat ik het zeg, maar dat kun je vrij simpel zelf controleren.
1
Afhankelijk van wat de vliegmij. je toestaat. ( welke maatschappij ? )
2
Kosten extra kilo's staan in de voorwaarden van de betreffende vliegmij.
Meestal 20 kg in bagageruim en 10 kg als handbagage.
succes Theo |
|
| Naar boven |
|
 |
mathias
Expert

|
|
Bedankt Theo.
Anyway, blijkbaar kan ik met aeroflow 2*23kilo meenemen en handbagage . How awesome is that? En kbetaal ook 200 euro minder... hmm. Betrouwbaar? Ik las hier al in dit forum over aeroflot en ik denk het maar gewoon zelf te gaan ondervinden ^^ _________________
www.mathiasdeknudt.com |
|
| Naar boven |
|
 |
Fons
Drakoloog
|
|
| Naar boven |
|
 |
mathias
Expert

|
|
| Fons schreef: | | Ach, als je nu ook nog je bagage terugkrijgt, dan zou ik ook niet klagen. |
? _________________
www.mathiasdeknudt.com |
|
| Naar boven |
|
 |
beijing2008
Drakoloog

Geregistreerd op: 14-8-2005 Berichten: 3140 Woonplaats: Haarlemmerminder
|
|
| Naar boven |
|
 |
AJ
Kenner
|
|
Hallo Mathias.
Ik ben frequent flyer bij Aeroflot en heb nooit problemen met ze gehad, ondanks dat er veel spookverhalen over deze maatschappij te vinden zijn. Ik ben zelf werkzaam in de luchtvaart, en ben dus aardig thuis in deze industrie. De service is redelijk (Russisch). En voor de prijzen die Aeroflot vraagt, vind ik ze niet slecht.
De luchthaven Sheremetyevo is wel weer aan de karige kant.. Weinig stoelen in de wachtruimtes en dingen zijn vaak slecht aangegeven. Maar als je een drank liefhebber bent maakt de duty-free shop wel weer een hoop goed!
Veel plezier in China. |
|
| Naar boven |
|
 |
mathias
Expert

|
|
Dankjewel AJ.
ps: heb vandaag een ukelele gekocht om mij wat extra bezig te houden in China, zou je dat mogen meenemen als handbagage? Die kan wel in mijn koffer, maar het zou jammer zijn moest er wat aan zijn tegen ik in China aankom... _________________
www.mathiasdeknudt.com |
|
| Naar boven |
|
 |
beijing2008
Drakoloog

Geregistreerd op: 14-8-2005 Berichten: 3140 Woonplaats: Haarlemmerminder
|
|
| Naar boven |
|