|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
jeroenr
Drakoloog
Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 567 Woonplaats: Geneve, Zwitserland
|
|
Volgende week vlieg ik vanaf Frankfurt met Air China naar China.
Het is mij echter volledig onduidelijk hoeveel baggage je mee mag nemen. Ben al wat aan het zoeken op de site van AirChina en daar lijkt het er op dat het maar 20Kg is als je economy class vliegt.
echter, 6 maanden geleden vlook ik ook via Air China (ook vanaf Frankfurt) en toen woog mijn koffer 23Kg. Dat was toen geen probleem.
Iemand enig idee hoeveel baggage Air China toe staat ?? |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast
|
|
| jeroenr schreef: | | Het is mij echter volledig onduidelijk hoeveel baggage je mee mag nemen. Ben al wat aan het zoeken op de site van AirChina en daar lijkt het er op dat het maar 20Kg is als je economy class vliegt. |
Dat staat —als het goed is— op je ticket.
Zoek naar '20K' of '30K'. |
|
| Naar boven |
|
 |
jeroenr
Drakoloog
Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 567 Woonplaats: Geneve, Zwitserland
|
|
Waar ik eigenlijk op zoek naar ben is hoe strikt China Air is met het inchecken van bagage.
Vorige keer ging het ook goed met 23Kg, terwijl op de website van Air China staat max 20Kg.
Had ik geluk of is dat normaal voor Air China ? |
|
| Naar boven |
|
 |
Theo
Drakoloog
Geregistreerd op: 21-5-2005 Berichten: 1027 Woonplaats: Hengelo Ov. / Shenyang
|
|
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst..........
20 kg is de max, gaat meestal wel goed, maar kan ook fout gaan en dan is het bijbetalen geblazen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Ilona
Geďnteresseerde
|
|
Ik had afgelopen juni een terug vlucht met een ticket voor 30K en 32kg bij (en als handbagage ook veel te veel) en geen problemen gehad. (Nanjing - Beijing, Beijing - Frankfurt) Op de heen vlucht had ik 30.1 kg en ook geen problemen gehad.
Tip: neem een hele warme trui mee! |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|