Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index www.geledraak.nl
Forums over China, Hong Kong en Taiwan

Loading search
 FAQFAQ    GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

yangshuo: 5dagen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Vragen over routes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
everthermans@hotmail.com

Gast

BerichtGeplaatst: Wo Dec 09, 2009 7:07 pm    Onderwerp: yangshuo: 5dagen Reageer met quote

Yangshuo is hier al aanbod gekomen maar een beetje versnipperd, vandaar toch mijn vraag. Ik verblijf met mijn gezin een kleine week in de regio van Yangshuo (Hong Kong-Yangshuo-Hong Kong)
Wat is een leuk programma om deze zesdaagse mee tevullen. Enkele overnachtingen mogen ook best verderop in de provincie zijn.
Alvasr bedankt
evert
Naar boven
jeroenr

Expert

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 5:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het water op de Li rivier staat inmiddels wel erg laag, maar mogelijk kan je nog een boottripje doen van YangDi naar XingPing. Dat zijn ook leuke dorpjes om te bezoeken. Fuli is ook leuk, zeker als er markt is. En in Fuli zijn ook diverse plaatsen waar erg mooie calligrafieen worden gemaakt.
Je kan een fietstocht maken en Moonhill beklimmen. Hangt natuurlijk ook van de conditie van de deelnemers af want Moonhill is een aardige klim naar boven.
Een dagje naar Guilin, winkelen of bijvoorbeeld naar qi xing (seven star) park.
Er zijn ook diverse grotten die je kan bezoeken.

Over luchtballon tochtjes zijn de meningen wat verdeeld. Ik zou in ieder geval niet gaan vliegen bij windkracht 3 of hoger.

In het hotel waar je verblijft kunnen ze je ook veel vertellen over wat er te doen is. Zij verdienen meestal ook als jij ergens naar toe gaat dus ze willen waarschijnlijk ook wel veel voor je ter plekke regelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Hugo

Drakoloog

BerichtGeplaatst: Do Dec 17, 2009 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga op een trip naar de rijstterrassen van Longji. Een mooie trip van bijv 2 dagen. Een dag heen, wandel van het ene dal naar het andere en kom de volgende dag terug. Alles prima in Yangshuo te regelen.

Ik zou op de Yulong rivier gaan varen en van Yangdi naar Xingping gaan lopen...

groet,
Hugo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht   Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Vragen over routes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls