Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index www.geledraak.nl
Forums over China, Hong Kong en Taiwan

Loading search
 FAQFAQ    GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

visum

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Overige praktische vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
xishuangbanna

Gast

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2011 7:40 am    Onderwerp: visum Reageer met quote

Nu de ambassade de visa heeft uitbesteed naar een visumbureau zijn de prijzen ook een stuk hoger geworden.Omdat we via Bangkok naar China reizen besluiten we nu om het visum voor China in Bangkok aan te vragen het is daar veel goedkoper! Wat ik me wel afvraag is of ze wel binnen 4 dagen dat visum klaar hebben,want dat is de tijd die we hebben
Naar boven
northstar

Kenner

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2011 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien heb je hier iets aan?

http://www.travelchinaguide.com/embassy/thailand.htm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
lovelife

Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 04, 2012 4:15 pm    Onderwerp: Via Bangkok naar China Reageer met quote

hallo xishuangbanna,

Ik ben heel erg benieuwd of het jullie gelukt is om een visum te krijgen voor China in Bangkok. Wij vliegen namelijk ook vanuit Bangkok naar China en het lijkt me makkelijk om daar alles te regelen.
Als ik de berichten lees van de ervaringsdeskundige is het in China bijna niet meer mogelijk om op de bonnefooi te backpacken... Gewoon gaan en kijken waar je uitkomt. Als ik alles vast moet leggen en nu al moet beslissen van waar naar waar ik ga reizen is voor mij de lol er een beetje vanaf. Ik hoop dat er mensen zijn die andere ervaringen hebben...

Bedankt alvast
Naar boven
rotflmao

Expert

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 05, 2012 3:40 am    Onderwerp: Re: Via Bangkok naar China Reageer met quote

lovelife schreef:
hallo xishuangbanna,

Ik ben heel erg benieuwd of het jullie gelukt is om een visum te krijgen voor China in Bangkok. Wij vliegen namelijk ook vanuit Bangkok naar China en het lijkt me makkelijk om daar alles te regelen.
Als ik de berichten lees van de ervaringsdeskundige is het in China bijna niet meer mogelijk om op de bonnefooi te backpacken... Gewoon gaan en kijken waar je uitkomt. Als ik alles vast moet leggen en nu al moet beslissen van waar naar waar ik ga reizen is voor mij de lol er een beetje vanaf. Ik hoop dat er mensen zijn die andere ervaringen hebben...

Bedankt alvast

Ik weet niet hoe het zit met het toeristenvisum vanuit Bangkok, maar dat kun je toch net zo goed van tevoren in Nederland alvast regelen? Verder is het binnen China gewoon mogelijk op de bonnefooi te backpacken. Afgezien van Tibet en sommige delen van Xinjiang kun je gaan en staan waar je wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geledraak Forum over China, Hong Kong en Taiwan forum index -> Overige praktische vragen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls