|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Liekerooms
Gast
|
|
Hallo
ik ga op stage in beijing, hiervoor vraag ik een bussines (F)-visum aan van 180 dgn. Ik vraag me af of het een probleem is als mijn ticket langer is dan 180 dgn, bv 190 dgn. En of ik dan dus gewoon een visum zal krijgen zodat ik het in beijing voor een aantal dgn kan verlengen? |
|
| Naar boven |
|
 |
bert332261
Kenner
|
|
Beste Liekerooms,
Een F-visum voor alles tot zes maanden, een X-visum voor alles daarboven.
Met een X-visum vraag je na aankomst in China een verblijfsvergunning aan, die standaard, dus ook als je een stage van 7 maanden wilt volgen, voor een jaar wordt verstrekt. Je krijgt het X-visum pas als je ook daadwerkelijk langer dan 6 mnd stage gaat lopen. Met een uitnodiging voor een programma van 6 maanden kun je dus geen X-visum bemachtigen.
Heel kort gezegd komt het er op neer dat je visum beperkt zal worden tot de 180 dagen van je stage. |
|
| Naar boven |
|
 |
Froja
Geďnteresseerde
|
|
Hallo Liekerooms,
Bij de visuminstructies/benodigdheden voor een F-visum staat het volgende:
Visa Application for Study in China (Form JW-201/JW-202, original and copy, which indicates the period of study being no more than six months
Je kan er gif op innemen (zeker met het huidige beleid) dat, met een vliegticket dat die termijn overschrijd, de aanvraag wordt afgewezen.
We zullen het, voor de zekerheid, morgen even navragen. _________________ Met goede groet,
Froja Melet | RM Express |
|
| Naar boven |
|
 |
Froja
Geďnteresseerde
|
|
Hallo Liekerooms,
Navraagt leert:
Ticket dat de visumtermijn overschrijdt is geen probleem, je mag ter plaatste verlengen. _________________ Met goede groet,
Froja Melet | RM Express |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|